Start Uroda i Zdrowie Modelowa dieta


 

Galeria fryzur modnych: włosy krótkie

Zastanawiasz się jak odświeżyć swój wizerunek? Jesteś...

 

Antidotum na syndrom Jet Lag

 

Błyszczący lakier do paznokci o zabawnej nazwie

Chyba każda młoda dziewczyna pragnie wyglądać atrakcyjn...

 

Śródziemnomorski aromat Versace Versense

Ekskluzywna marka Versace zaprezentowała w tym roku nową ...

Modelowa dieta

AddThis Social Bookmark Button

lubCo powinni jeść modele (i nie tylko oni), aby mieć zdrową, piękną i smukłą sylwetkę? Amerykańska Rada CFDA (The Council of Fashion Designers of America) wydała przewodnik po prawidłowym, zdrowym odżywianiu. Co i kiedy powinniśmy jeść aby zacząć czuć się i wyglądać jak model? Muszę przyznać, że lista jest dość zaskakująca i inna niż można by sobie wyobrażać, patrząc na te wszystkie wychudzone ciała z wybiegów.


Oto kilka podstawowych wskazówek.

Energetyczne śniadanie: bogate w błonnik zboża o niskiej zawartości tłuszczu, mleko, jogurt z kiełkami pszenicy, jajecznica z tostem z całego ziarna lub pitą, omlety faszerowane warzywami i serem o obniżonej zawartości tłuszczu, tosty z całego ziarna z masłem orzechowym (lub kilkoma plastrami pomidora i topionym serem o niskiej zawartości tłuszczu). Nie zapomnij o świeżych owocach!

W ciągu dnia, co kilka godzin jedz: jogurt lub twarożek ze świeżymi owocami, kanapki z masłem orzechowym na razowym chlebie, grillowanego indyka lub kurczaka z warzywami, chrupki sojowe, muesli, bakalie – orzechy, migdały, orzechy nerkowca, pistacje, ziarna słonecznika, świeże owoce

Nawadniaj organizm:
wypijaj dziewięć filiżanek płynów dziennie, a nawet więcej, jeśli jesteś bardzo aktywny lub pracujesz w gorącym środowisku. Zawsze staraj się nosić ze sobą butelkę wody. Jedz również bogate w wodę owoce i warzywa: jabłka, jagody, melony, brzoskwinie, gruszki, śliwki, pomarańcze, szparagi, brokuły, marchew, seler, ogórki, paprykę, i szpinak. Kawa i zimna lub gorąca herbata (o dowolnym smaku) też są dopuszczalne i polecane.

lub


Jedzenie
służące włosom: kurczak lub indyk bez skóry, ryby i owoce morza, polędwica wieprzowa, chude mięso wołowego, jaja, fasola, soczewica, soja, orzechy sojowe, tofu.

Jedzenie
dobre dla skóry: brokuły, grejpfruty, papryka, mango, pomarańcze, truskawki, kapusta, słodkie ziemniaki, marchew, dynia, masło orzechowe, owoce kantalupy, morele.

lub


Dlazdrowia
zębów: beztłuszczowy lub niskotłuszczowy jogurt, mleko, sery o niskiej zawartości tłuszczu, wzbogacane mleko sojowe, mrożone jogurty, niskotłuszczowe lody, fasola, brokuły.
Chwyć więc ołówek, skomponuj własną, opartą na powyższych wskazówkach dietę, stwórz listę zakupów i do dzieła! Jeśli nie uda Ci się wyglądać, to może przynajmniej poczujesz się jak model.

lub

 

Komentarze (0)

Napisz Komentarz

smaller | bigger

busy
 


Podobne artykuly: