Start Uroda i Zdrowie Energetyzująca dieta


 

Galeria fryzur modnych: włosy krótkie

Zastanawiasz się jak odświeżyć swój wizerunek? Jesteś...

 

Antidotum na syndrom Jet Lag

 

Błyszczący lakier do paznokci o zabawnej nazwie

Chyba każda młoda dziewczyna pragnie wyglądać atrakcyjn...

 

Śródziemnomorski aromat Versace Versense

Ekskluzywna marka Versace zaprezentowała w tym roku nową ...

Energetyzująca dieta

AddThis Social Bookmark Button
Odczuwasz przemęczenie? Nie masz ochoty ani siły do życia? Wprowadź do stałego jadłospisu poniższe produkty, a przekonasz się, że zniknie twój kryzys, związany ze spadkiem energii. Choć wszyscy wiemy, że nie powinniśmy, to jednak w popołudniowych obniżeniach nastroju sięgamy zwykle po słodycze czy kawę. Co prawda dostajemy chwilowy powrót wytrzymałości, ale w niedługim czasie mamy jej jeszcze mniej – mówi John Douillard, autor The 3-Season Diet. Aby zachować dynamiczność na dłużej nie wystarczy zatem stosować szybkich metod. Rodzaj pożywienia jakie powinniśmy przyjmować zależy nie tylko od indywidualnych potrzeb organizmu, ale i czasu oraz miejsca. Tak więc kiedy następnym razem dopadnie cię zmęczenie spróbuj wykorzystać któryś z 10 wymienionych niżej produktów.

1. Brokuły Interesującym jest fakt, iż brokuły, pod względem zawartości witaminy C, przewyższają nawet owoce cytrusowe. Są również bogate w witaminy A, B oraz E. Ponadto zawierają wapń, fosfor, żelazo, karoten, magnez. Zaś dzięki zawartości sulfofranu warzywa posiadają właściwości antynowotworowe.

2. Ryż brązowy Jest mniej przetworzony, dlatego zawiera wiele minerałów i witamin. Wzmacnia śledzionę i żołądek, a także wyrównuje poziom cukru we krwi i obniża ciśnienie. Podawany i bardzo smaczny jest wraz z kurczakiem, rybą lub tofu.

3. Jajka Pod względem składu aminokwasów, czyli związków białkowych, są najdoskonalszym produktem pochodzenia zwierzęcego. Co istotne, obecna w jajkach lecytyna i wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 pomagają pozbyć się cholesterolu i obniżają poziomu trójglicerydów we krwi. Ponadto w jajkach znajduje się dopamina, która przywraca dobre samopoczucie oraz pobudzenie organizmu.

4. Zielona herbata Idealnie relaksuje, sprzyja rozluźnieniu, a zarazem dodaje energii. Zawarta w niej mała ilość kofeiny(około 30 mikrogramów)sprawia, że napój jest wysoce pożyteczny dla organizmu. Poza tym zielona herbata łagodnie stymuluje krążenie, zapobiega zwężaniu się naczyń krwionośnych, jak też reguluje procesy trawienne. Na zwrócenie uwagi zasługuje fakt, że picie jej pozwala na prawdziwe i długotrwałe odprężenie.

 

Komentarze (0)

Napisz Komentarz

smaller | bigger

busy
 


Podobne artykuly: