Galeria fryzur modnych: włosy krótkie

Zastanawiasz się jak odświeżyć swój wizerunek? Jesteś...

 

Antidotum na syndrom Jet Lag

 

Błyszczący lakier do paznokci o zabawnej nazwie

Chyba każda młoda dziewczyna pragnie wyglądać atrakcyjn...

 

Śródziemnomorski aromat Versace Versense

Ekskluzywna marka Versace zaprezentowała w tym roku nową ...

3

AddThis Social Bookmark Button
sięPunkt 3. WALCZ Z DEPRESJĄ
Ta powszechnie znana choroba nie tylko powoduje obniżenie nastroju, ale również destrukcyjnie wpływa na stan ludzkiego organizmu. Co ciekawe, choroba może wywoływać różne skutki uboczne oraz pogorszenie stanu zdrowia. I tak na przykład depresja występująca u matki w okresie prenatalnym lub po urodzeniu dziecka wpływa niekorzystnie również na organizm małej istoty. Nie leczona przypadłość depresji przyczynia się również do powstawania raka, cukrzycy oraz chorób serca. Jeśli cierpisz z powodu tego zaburzenia przeczytaj poniższe porady, które mogą być cennym dodatkiem do twojego leczenia.


Trzy porady pomocne w uzyskaniu lepszego samopoczucia

Zwiększ spożycie DHA
DHA to jeden z wielonienasyconych kwasów tłuszczowych z grupy Omega-3, które mają szczególne znaczenie dla prawidłowego rozwoju mózgu oraz wzroku. DHA znajduje się w każdej komórce naszego ciała. Naukowcy podkreślają, że kwasy te mają właściwości znacznie zmniejszające objawy depresyjne. Dlatego warto wziąć pod uwagę, iż wzbogacenie diety o ten suplement, w formie wysokiej jakości olejów rybnych i roślinnych, może przynieść wymierne korzyści.

Zastosuj zioła lecznicze
Jednym ze środków, którym wspomaga się leczenie depresji jest preparat z dziurawca o nazwie St. John's Wort. Stanowi on alternatywę w leczeniu depresji o łagodnym i umiarkowanym nasileniu. Jego działanie ma wpływ na skuteczne zmniejszenie nasilania się objawów choroby. Lek jest uznawany w psychofarmakoterapii w Niemczech i w USA. Jednym z głównych powodów popularności tego specyfiku jest przeświadczenie, że preparaty ziołowe w porównaniu z lekami przeciwdepresyjnymi są bezpieczniejsze i nie obarczone działaniami niepożądanymi. Przed podjęciem leczenia preparatem skonsultuj to z lekarzem.

Spożywaj witaminy z grupy B
Niedobór witaminy B jest jednym z czynników powodujących depresję. Postaraj się zatem o dietę bogatą w te witaminy oraz preparaty dodatkowe. Najwięcej witaminy B zawierają m.in., drożdże, kasze, fasola, orzeszki ziemne, mleko, płatki owsiane, nasiona słonecznika. Szczególne znaczenie na zahamowanie depresji ma witamina B6, B12 B9, czyli kwas foliowy.
 


Podobne artykuly: