Start Styl Biżuteria promowana przez Alicię Keys


 

Trendy męskich fryzur roku 2009: style, strzyżenie, kolory

Warto zwrócić uwagę, iż trendy w modzie są cykliczne, d...

 

Gitane w San Francisco

Sztuka malarska w połączeniu z wykwintnym jedzeniem, a tak...

 

Najszybszy jacht na świecie

118 Wally Power posiada moc ponad 17 000 koni mechanicznych,...

 

Dom Vader – na miarę naszych czasów

Projektanci wiktoriańskiego domu z tarasem, stworzyli unika...

Biżuteria promowana przez Alicię Keys

AddThis Social Bookmark Button

 Wygląda na to, że Alicia Keys wkracza na rynek z nową propozycją, tym razem nie muzyczną, a związaną z modą! Artystka zdecydowała się na wprowadzenie do sprzedaży linii  ekskluzywnej biżuterii.

Kilkunastokrotnie wyróżniona nagrodami Grammy amerykańska piosenkarka, multiinstrumentalistka i aktorka postanowiła zrobić krok w kierunku wykreowania oryginalnych akcesoriów. Kolekcja nazwana The Barber’s Daughters ma być sprzedawana tymczasowo na terenie nowojorskiej galerii Collette Blanchard, znajdującej się przy ulicy Clintona 26 na Dolnym Manhattanie. Sklep, który będzie otwarty w poniedziałki i wtorki ma za zadanie przyciągnąć powszechną uwagę detalicznych sprzedawców, a także wzbudzić zainteresowanie klientów kolekcją, która zostanie zaprezentowana jesienią 2010 roku.

 


 


 

 

Współpraca piosenkarki z designerką Gisèle Theriault zaowocowała stworzeniem luksusowej, srebrnej biżuterii zdobionej kamieniami szlachetnymi z grawerowanymi fragmentami poezji japońskiego twórcy i badacza Masaru Emoto, autora m.in. książki „The Hidden Messages in Water”

 

 

Ceny detaliczne naszyjników obejmują przedział w granicach $85 - $2,500, www.thebarbersdaughters.com

  

Komentarze (0)

Napisz Komentarz

smaller | bigger

busy
 


Podobne artykuly: