Kultowa marka, produkująca już od 1937 roku okulary przeciwsłoneczne, kolejny raz nie zawodzi fanów na całym świecie (wśród których znajduje się również mnóstwo gwiad). Rusza obecnie z niesamowicie kolorową kampanią reklamową, której przewodzi hasło: Nigdy w ukryciu. Szczerze mówiąc, tofaktycznie ciężko byłoby nie dostrzec bannerów i plakatów tej kampanii.
Pomysł na nią powstał w głowie Thomasa Ruscha, którego zainspirował król pop-artu - Andy Warhol i jego prace. Thomas chciał w ten sposób nawiązać do kultowych oprawek Ray Banów, które mienią sie kolorami tęczy. Stąd wzięła się ta nowoczesna interpretacja stylu stworzonego przez Warhola. Bo cóż bardziej i trafniej kojarzy się nam się z rozmaitymi (często abstrakcyjnymi) zestawieniami kolorystycznymi?


Kampania prasowa poprzedzona była przez serię spotów telewizyjnych. Do obejrzenia zatem kilka krótkich filmików reklamowych, której reżyserem jest twórczy umysł Kele Dobrinski, a towarzyszą mu piękne make-upy dzieła Loni Baur. Dodatkowym bonusem jest kilka zdjęć z poprzedniej, równie ciekawej kampanii Ray-Ban.


< Poprzedni Artykuł | Następny Artykuł > |
---|