Wszyscy maniacy firmy Tokidoki oraz fani Karla Lagerfelda ucieszą się pewnie na wieść o prezencie, jaki firma wypuści dla nich na rynek z okazji zbliżających się powoli świąt bożonarodzeniowych. Ta zima będzie dla nich naprawdę gorąca. A na dodatek będzie pachniała winylem…
Spieszę wyjaśniać o co chodzi. Otóż Simone Legno, znany też jako Tokidoki, słynny włoski artysta, który jest zakochany w japońskiej pop-kulturze i wywołał już rewolucję swoimi kolorowymi wzorami na zabawkach i T-shirtach, wspólnie z legendą i ikoną mody –Karlem Lagerfeldem, człowiekiem odpowiedzialnym za triumf Chanel, postanowili stworzyć coś naprawdę gorącego i nowoczesnego.

Wpadli na pomysł zrobienia 10-calowych figurek Karla, ubranych tak, jak na co dzień nosi się projektant – figurka występuje więc w jego charakterystycznych okularach i czarnym garniturze i ma szczupłą figurę Lagerfelda. Wygląda zabawnie i cool jednocześnie. Jest to świetny gadżet upamiętniający sukces kolekcji Lagerfelda, która jest wielkim hitem wśród młodomiejskiej awangardy. Figurka będzie wyprodukowana jako limitowana edycja w ilości 100 sztuk. Będzie sprzedawana wyłącznie w sklepach Tokidoki w Nowym Jorku, Me diolanie i Los Angeles oraz w wybranych sklepach Karla Lagerfelda.
Cena będzie wynosić 129 euro. Sprzedaż rozpocznie się na całym świecie tuż przed świętami. Jak się nie trudno domyślić, twórcy spodziewają się, że zostanie ona wykupiona w mgnieniu oka. Co więksi szczęśliwcy znajdą więc mini Karla pod choinką. Dla pozostałych na pocieszenie pozostaje kupienie t-shirtu z nowej kolekcji Lagerfelda.

< Poprzedni Artykuł | Następny Artykuł > |
---|