Burberry otwiera dwa nowe sklepy po obu stronach jego niedawno otwartej amerykańskiej siedziby na 444 Madison Avenue w Nowym Jorku. Są one pierwszymi sklepami otwartymi przy okazji prezentowania nowej koncepcji popularnej marki.
Sklepy mają mieć swój własny, indywidualny wyraz i tożsamość odzwierciedlającą różne postawy i potrzeby klientów Burberry. W obu sklepach zastosowane są nowoczesne, cyfrowe technologie, wszystko po to, aby podnieść ich atrakcyjność dla konsumentów - mówi Christopher Bailey, dyrektor kreatywny marki.






1500 metrów kwadratowych sklepu Burberry Brit (zlokalizowanego na południe od centrali) i taka sama przestrzeń sklepu Burberry London (leżącego na północ od głównej siedziby) oferują kolecje zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet, a także akcesoria. Burberry ma dwa istniejące już sklepy w Nowym Jorku - na Soho i 57-th Street oraz 62 sklepy w całych Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
< Poprzedni Artykuł | Następny Artykuł > |
---|