Kampanie reklamowe prezentowane przez markę projektującą kolekcje mody Jimmy Choo są przesycone afrodyzjakami. Działają na zmysły, „podgrzewają” atmosferę, sprawiają, że myślimy o seksie. Owoc tegorocznej współpracy prestiżowego przedsiębiorstwa Jimmy Choo z H&M również zawiera pełne namiętności skojarzenia. Zapewne ma w tym swój znaczący udział popularny fotograf lubiący chwytać aparatem nagość Terry Richardson.
W sesji prezentującej kreacje firm Jimmy Choo i H&M wystąpiły supermodelki takie jak - Sasha Pivovarova oraz Edita Vilkeviciute. Ozdobione inkrustowanymi kamieniami szlachetnymi bransoletek w rockowym stylu, pełne namiętności modelki prezentują torebki i buty słynnego projektanta. Ubrania i dodatki można będzie nabyć w sklepach H&M już w listopadzie 2009. Ceny większości artykułów rozpoczynają się (poza nielicznymi wyjątkami)od 129 dolarów.




< Poprzedni Artykuł | Następny Artykuł > |
---|