Od kiedy Kate Moss rozpoczęła współpracę z siecią Topshop i zaczęła pojawiać się w ich kampaniach reklamowych zobaczyliśmy już nowoczesną pannę Kate, vintage Kate, etniczną Kate – wszystko oczywiście z dodatkiem rock-chic, znaku towarowego Kate.
Wciąż pozostając na trendowym szczycie, najnowsze śmiałe przedsięwzięcie Moss dla Topshopu skupia się na wizerunku neo-grunge, z trykotami typu open-weave, mocnymi akcentami ćwiekowymi, sztucznym futrem. Całość wizerunku wzbogacona jest o wszechobecną teraz tendencję rozdartych pończoch.
Jeśli zagłębisz się nieco bardziej w tą kolekcję, to zauważysz, że klasyczny element vintage jest wciąż w grze, z cekinami i bolerami, motywami skóry i kawałkami zamszu tu i ówdzie. Swoje miejsce znajduje nawet w tej kolekcji luksusowa rosyjska marynarka z aksamitu w stylu boho.
Kampanię reklamują zmysłowe czarno-białe zdjęcia. Mamy też sporo kolorowych fotek samych ubrań. A jest co podziwiać: sukienki, bluzki, tuniki – wszystkie przyciągają oko jakimiś oryginalnymi detalami.
< Poprzedni Artykuł | Następny Artykuł > |
---|