W najnowszym amerykańskim Vogue’u zostało opublikowane pierwsze zdjęcie reklamowe kolekcji Gucci na sezon jesień-zima 2009/10. W odróżnieniu od pełnej nasyconych kolorów i wzorów sesji wiosenno-letniej, tym razem motywem przewodnim jest elegancka czerń.
Minimalistyczne ujęcia przedstawiają wielkie torby z krokodylej skóry, błyszczącą małą czarną, lakierowane szpilki oraz… niesamowitą Anję Rubik. Polska modelka została wybrana spośród wielu innych kandydatek do promowania linii Pre-Fall 2009.

Dosłownie do ostatniej chwili nie było wiadomo kto zostanie wybrany przez Fridę Giannini, główną projektantkę firmy Gucci.
Anja pokonała w wyścigu m.in. Jacquettę Wheller, Raquel Zimmermann i Freję Beha Erichsen.
Anja prezentowała się niezwykle seksownie w czarnej sukience i dodatkach w tym samym kolorze, wśród których na pierwszy plan wysuwa się torebka Jackie z krokodylej skóry. Możemy oglądać trzy wersje tej torebki.
Reklamą z Anją Rubik Gucci powrócił do seksownego, ostrego looku w klasycznej czerni, jaki przed laty lansował Tom Ford.
< Poprzedni Artykuł | Następny Artykuł > |
---|