: Parameter 1 to plgContentPageTitle() expected to be a reference, value given in
Marka okularów Ray-Ban cieszy się popularnością od kilkudziesięciu już lat. Mimo upływu czasu wciąż jest pozytywnie odbierana, a także sięgają po nią gwiazdy filmowe oraz światowego show biznesu. Elegancki dodatek jest ozdobą takich postaci jak, m.in. Jack Nicholson ,Tom Cruise, Madonna, Will Smith czy Matt Demon.
Zainspirowana popkulturą lat 50-tych ubiegłego stulecia (Malcolm X) kolekcja Ray-Ban została pokazana w 1986 roku. W tym roku okulary zostały ponownie wprowadzone na rynek w siedmiu nowych kolorach i wzorach ramek. Aby zwiększyć sprzedaż legendarnych, rock’n’rollowych produktów właściciel postanowił połączyć prezentację z koncertem w kultowej nowojorskiej sali Bowery Ballroom, gdzie grały takie zespoły jak: Black Kids, Ipso Facto, Ladyhawke czy Young Knives. Przedstawiali oni własne interpretacje evergreenów, takich jak na przykład – Tammy ”Egyptian Shumba” oraz Lesley Gore’s ”You Don’t Own Me”.
Na uwagę zasługuje również fakt, iż na stronie internetowej rayban.com można wirtualnie przymierzyć wybraną przez siebie parę okularów.